Ännu en lördag hemma..

Jahapp vad ska man hitta på nu då? För två år sen vid denna tid befann jag mig på Stureplan. Tog en fika eller käka något gott på nån restaurang i närheten, sen var det dags för utgång.. Ja det va tider det.. Man saknar det ibland, men sen så växer man upp och man har vissa plikter i livet som att tex jobba, betala hyran o svulla hemma. Heheh :P Det kan va kul, men inte en dag som denna.. Alla har dragit ut, t.o.m min tjockis.. Han som aldrig festar..aja.. får väl sitta hemma och glo på film lr ngt! Ska fixa nån kul rulle som får mig på bättre humör. Egentligen borde jag sova, ska upp tidigt imon IGEN! *uhh* Har haft en tuff vecka och inte nog med det så ska det snöa ute.. Det gör allt ba värre.. Jag HATAR kylan! :( Jag är ingen vintermänniska fast jag föddes då :( Dessutom går allt långsammare vintertid. Tiden går så sakta och inte nog med det, det tar typ 3 ggr så lång tid att ta sig fram nånstans.. Idag när jag skulle förbi Chokladfabriken så tog det en evighet att gå från Centralen till Hötorget. Jag skojjar inte, tog typ 20 min =/ *sjukt* Jag fick iaf min choklad och mina macarones, så som jag längtat efter dom.. Dock får jag vänta tills imon med att äta dom, fastar nämligen idag.. Nu har jag fixat en julfilm med lilla Dennis =) Ska ta och krypa ner i sängen.. God Natt på er en tidig lördag som denna.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0