=/

Guuuud mina muskler :( Har fått muskelinflammation o det gör apont! =( Har precis kollat klart på Paradis Hotel, i cant wait until the next show. Hoppas Andreas ryket, fyfan asså tål inte snubben. Han tror sig fett! Ni undrar säkert hur jag kunde kolla på P.H nu?! Jo, jag har en snäll mamma som spelar in mina serier då jag jobbar <3 Jag orkar inte leta på nätet, det tar för långt tid!
Har jobbat och slitit hela dagen idag, förrutom då jag och Collin kolla på massa roliga bilder *hihi* :) Är super trött nu, borde egentligen sova, men först blir det Criminal Minds. Imon blir det julgranspyntning hos mamma med julbak och massa annat. Ska fixa ett pepparkakshus tänkte jag *weeii* Det va ett tag sen man gjorde ett sånt :P Nu är det dags för mig att dra mig tillbaka. God Natt på er.. Sleep tight! XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0