Foodilicious..

Jag vet inte hur det va med er när ni va små, men när jag va liten fick jag ALDRIG leka med maten, inte för jag gjorde det, men ibland kunde ja typ hålla på med skeden eller gaffeln och snurra runt där bland alla grönsaker, för grönsakerna va typ det värsta jag visste (då) och ägg =/ OMG att äta ägg va typ som att äta jag vet inte vad.. Minns att min faster alltid tvingade mig äta det till frukost, och jag mådde såå illa efteråt, men nu när jag vet att jag inte tål ägg.. ah..då kan man juh undra varför man mådde så dåligt =P  Jag hittade massa roliga bilder på nätet på mat, folk som gillar att leka med maten helt enkelt.. Undrar vad deras mamma hade tyckt om det.. *haha*




























Kommentarer
Postat av: carina

hahaha var e dom där färglada äggen?

2009-12-16 @ 01:22:43
Postat av: ivodivo

hääär, ser du inte hur glada dom e haha :P:P jag sa faktist roliga äggen hihihih

2009-12-16 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0