Fortfarande Fredag..

Sh**t! Den här dagen tar aldrig slut. Det hela började imorse. Varje gång jag kollade på klockan så hade det bara gått 10 min, men det kändes som om det gått 1-2 timmar =/ Ville ba kräkas, va helt utmattad och frustrerad!

Efter jobbet var det dags att gå till läkaren. Dumma, hon tvingade mig göra massa övningar plus att dom tog blodprov whyyyyy!!! :'( Jag tror att min läkare gillar att plåga mig. Hon vet hur mycket jag hatar sprutor och stickor blää... Jobbigt dag, men som grädden på nosen gick jag förbi affären och köpte massa godis för att läka mina sår.. Ska svulla och kolla på nån rulle snart, innan jag svimmar framför datorn. Är galet trött, vaknade halv 5 och somnade halv 4 =/ Vart ingen sömn för min del inatt... Tänkte gå upp vid 5 imon så jag får sova lite mer. Jag behöver verkligen dom där 30 minuterna, dom känns så långa, men bara på morgonen.. I dont know why.. do u??


The Hospital - devils place *hiihii*



- I love candy! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0