Gårdagen..

Igår var det julafton för dom flesta dock inte för mig, jag firar jul 6-7 januari, vilket kan kännas skönt ibland. Man har extra tid på sig att inhandla alla dessa julklappar fast i år är det faktist första gången då jag redan är klar med allt det där :D så nu kan jag ta det lungt fram tills dess och fokusera på annat.
Nu är juldagen här, finns så mycket skojj på tv. Undrar varför dom inte visar ngt på nyår också :S Dom visar typ 5 filmer per kanal på julafton/juldagen :S kan inte dom fördela detta lite bättre? Man kan juh trots allt kolla på en kanal i taget om man inte har 5 tv i ett och samma rum haha!! Anyway...

Igår fick vi en mysig jullunch på jobbet med massa gott för dom som gillar julmat, men lilla jag fick min specialare :D Det vart kycklingnudlar med ett par grönsaker samt kladdkaka med grädde till efterrätt :D




Kan det bli bättre!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0