Isbrytare..

Ibland när man går på date eller möte, vad som helst, kan det dyka upp pinsamma tystnader och dessa är dom flesta rädda för. Det finns massa olika isbrytare. Jag minns när jag va på date med min kille dom första gångerna, han kunde dra ibland ett par Chuck Norris skämt, och ba " aa dessa är isbrytare" och kunde säga typ:

"Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried."

"Chuck Norris can get blackjack with just one card."

"Chuck Norris has counted to infinity, twice." osv....


Jag tyckte inte att dom va särskilt roliga och för det mesta förstog jag aldrig dom, men typ smålog tyckte mest att han va gullig. Vi hade mycket att prata om, men han ville lära mig ett par isbrytare.. (han kommer toffla mig för det här haha) Det kan hända att han drar upp Chuckan ibland för o driva, men jag hittade dessa kort som va mkt fiffigare..



Man ska lära sig dessa utantill, inte alla, men ett par stycken annars blir det mer än pinsamt om man står där med massa kort, jag kan se det framför mig moahahahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0