Jag kan inte tro mina ögon!

Kan nån vettig människa förklara för mig hur dom tänkte när dom skrev denna artikel? Är ni helt seriösa? VAFAN tänker ni på? EURO? I Sverige? Ska man inte behålla nånting som är svenskt? Nej, Sverige är det perfekta exemplaret på länder som kopierar ALLA andra. Dom kan aldrig ha något eget. Man ska fan flytta till Danmark. Där tänker dom iaf realistisk. ASSÅ FÖRSTÅR NI INTE VAD SOM KOMMER ATT HÄNDA IFALL BÖRSEN KRASHAR och vi har euro? Jesus Kristus.. Kvinnorna tänker iaf mer logiskt än männen i detta fall.. " Om det vore folkomröstnings så skulle 44% sagt ja och 42% sagt nej.." vad hände med dom resterande 14% om jag får fråga..är dom ovetande vad dom vill ha eller? Fan heller... THIS IS BS!!!



Såhär vart det med den omröstningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0