Jobbigt värre..

Shit känner mig helt paralyserad. Kan inte göra ngn, inte ens gå upp ur sängen. Det är så varmt fast jag kallsvettas =/ Har världens magont :( Alla dessa kramper. Vart kommer dom ifrån? Jag undrar om inte jag har en liten alien village i magen som sparkar och vill komma ut... !"#¤%& vill ba skrika men det går inte, mina grannar kommer tro att jag håller på och blir massakrerad eller något. E helt själv, vet inte vad jag ska göra .. Kan inte sova, det gör så ont så fort jag slappnar av :( Bläääääääääääääää!! Det är så jobbigt att vara tjej... Har suttit och kollat på filmer hela dagen i tron om att jag ska glömma smärtan men icke sa nicke.. Jag ska försöka sova nu iaf en liten stund... Godnatt på er..


Kommentarer
Postat av: Emmelist

åh fy fan. har du klagat då?

2009-12-14 @ 06:46:49
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ivodivo

klagat hos vem? doktorn lr? hehe.. ringde dit idag, fick tid på måndag =/

2009-12-14 @ 14:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0