Julhus eller dårhus?

Som ni vet är det snart jul och det pyntas förfullt. Vissa har pyntat mindre andra mer. Jag läste i Aftonbladet om en kvinna i Skåne. Hennes granne klagar för hon har för många julpynt utanför huset. Det ser ut som en cirkus säger grannen, men jag personligen tycker att sånt är kul. Det är inte ofta som vi pyntar och lyxar till det lite extra. Det är typ enda chansen vi kan göra ngt sånt och jag tycker att man ska utnyttja det till max. Hade jag bott i ett hus så hade jag bombarderat sönder med pynt, fast det måste se smakfullt ut också.. Såhär ser kvinnans julhus ut:



Det va inte så farligt? Tänk dig ha dessa som grannar ...










Jag tycker att det ser roligt ut. Vi borde ha flera som gjorde så, så de blir som en slags tradition. På min gård är det rätt så många som pyntat lite här och där. Man blir glad av det, iaf jag =) Vad tycker ni? Är det för mkt? Eller borde vi satsa förfullt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0