1,2,3,4,5.... Its the final 6..

Kom hem för drygt en timme sen. Har hunnit med rätt så mycket på de korta lilla tiden. Hann designa en klänning på yourmoda.se samt laga en sen middag till mig själv, eftersom min kära pojkvän va för lat för att hänga me mig hem. Det vart wokade grönsaker med nudlar *mums* Hade lust att baka ngt också, men jag storhandlade igår, köpte med mig massa sötsaker så det lär nog räcka, tills helgen iaf ;P

Ska till mamma snart. Vi ska kolla på Paradis Hotel och fika. Jag vet inte varför, men jag älskar det där programmet, och denna gång är det någon man känner som är med så det gör det hela roligare. Min gamla granne har också iofs vart me i de men men.

Juste, idag såg jag äntligen SAW 6. Jag älskar dom där filmerna, vet inte varför. Dom är så brutala =/ Trots att det gått 6 år sen första filmen visades har jag fortf mardrömmar om den där satans grisen från filmen *haha*. Och tror ni inte att den dök upp 3-4 ggr i denna film me!? BLÄÄ! De konstiga me denna film va att den va så kort :S Eller det kändes som det. Det va lixsom 30 minuters plågeri, inget mer me de :S Man ville juh se lite mer, men som alla vet, uppföljarna brukar juh inte va lika bra som den första. Nu har juh dom flesta dött, undrar ifall det kommer en sjunde film, med frugan som mördare? Fast jag tror nog inte det :( *Besviken*

Nä imon får det bli en komedi film istället. Det räcker med alla skräckisar jag fått uppleva denna vecka =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0