Back again..

Heej igen,

Det va så länge sen jag skrev ngt jag tyckte väl att det va dags att lämna lite spår efter mig. Jag har vart så upptagen, jobbat och haft annat för mig så jag har inte haft tid för det här. Men nu är jag här igen.. =)

Jag har äntligen köpt mig ett gymkort, så äntligen blir man av med dessa kilo som man har lagt på sig de senaste åren haha.. Å ikväll är det återigen dags för IDOL =) Jag hoppas att Eddie INTE åker ut ikväll eller Tove =) Från första början fattade jag tycke för Mariette, men hon börjar bli långtråkii.. Hon utvecklas juh aldrig. Läste nånstans att Bagge inte kommer medverka ikväll :( BUHU! WE <3 BAGGE! (Krya på dig)..

Såg ni förresten Mammas pojkar igår? Asså den där Naima lr vad hon nu heter. Hon har fan några skruvar lös. JAG TÅL INTE KVINNAN! HATE HATE HATE! Hon är fan bara ivägen. Tv4 har inget bättre för sig än att lägga in sånna weirdos på tv. Man har fan fått nog av dom o speciellt henne! BORT MED NAIMA!!!!

Nää nu ska jag packa väskan o bege mig på en träningsrunda.. GLÖM INTE IMON!! JIMMY CHOOOO @ H&M!!! =) XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0