Chill-pill

Shit, vilken slapp dag det har varit idag. Fett skönt! Har fortfarande träningsvärk fast det gått 2 dagar sen jag träna, men de blir så när man inte tränat på år och dar haha.. Har vart riktigt skönt o ba slappa idag och inte göra ngt alls.
Har kollat på massa repriser som jag missat under veckan. JAG VISSTE att Eddie skulle åka ut, fast jag hoppades på annat. Tråkigt men vad ska man göra.

Igår va jag med tjockisarna på Monster Jam, det va riktigt coolt. Aldrig vart på ngt liknande innan och jag måste säga att det va riktigt skoj =)

Missade att gå på Jimmy Choo fast jag längat i flera månader, men jag kände att jag hade för ont för att trängas bland alla hysteriska människor. Jag satte på larmklockan, sen på snooooz haha vilket man aldrig ska göra sen tänkte jag äääshh har inte fått sova ut på länge, det kanske är bäst att göra det medans man kan.. =) Jag ringde till HM lite senare och som jag misstänkte... allt va slutsålt, men jag fick veta ngt så förhoppningsvis får jag ändå tag på det jag ville ha =)

Nu ska jag till mamma och hjälpa henne med en grej, sen börjar juh Paradis Hotel, i cant miss it =) Hörs imon då jag förhoppningsvis blivit av med träningsvärket =D

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0