Götten morning =P

Usch va man önska att man va hemma och sov. Är på jobbet, som vanligt.. Ibland kan man undra vad alla människor gör uppe såhär tidigt :S Om jag va ledig och inte hade för mig då skulle jag bannemej va hemma och sova i min sköna säng, inte gå runt o tugga i stan haha!! =P

Missade gårdagens idol men jag antog att Reza skulle åka ut. Vem åker ut nästa gång tror ni? Jag tror nog att det blir anntigen Calle eller Mariette =) Dom har gjort sitt tycker jag. Om jag fick bestämma så skulle det ha varit Erika som vann de hela eller Tove dåra...  =) Jag tycker inte att dom andra passar att va en IDOL =) Det krävs mycket mer än att bara ha en röst. Ta Erik tex, Han är en jätte duktig sångare, han lär juh vinna det hela, men jag tycker inte att han borde göra det. Han har helt enkelt inte DET, men det är bara vad jag tycker.. Hahaha vet ni vad jag kom på? Jag borde hoppa in istället för Bagge, nu när lilla björnen är sjuk. Jag hade blivit en perfekt domare haha :D Nä nu ska jag återgå till jobbet och göra lite nytta. På återseende! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0