Heeeellu...

God morgon på er...

Eller ska man säga god kväll till alla partypissar som vart ute o röjt inatt!? =) Ser så många varje morgon man ska åka till jobbet. The walk of shame =$ Man undrar juh, hur fan pallar folk? Gå ut varje helg och ba slita sönder sin kropp? :S Förrut va jag också så, eller typ så.. Jag gick ut rätt så ofta när jag va yngre, fast jag drack inte. Dricker dock fortf inte. Tycker inte att det är gott och absolut inte nyttigt för ens inälvor =/ En nära vän till min familj dog för nån dag sen pgr alkoholen. De hade tärt på hans lever bl.a :( Många som dör pgr alkoholen, men endå fortsätter många att dricka. WHY? Det är knappast gott :S Varför utsätter man sig för ngt sånt? :S

I dont get it!

Ska man gå ut så ska man göra det med stil. För att dansa, träffa sina vänner och bara ha kul. Utan alkohol. Testa de kanske!?
Vissa ska fan inte ens va nära alkoholen speciellt inte sånna som INTE kan behärska sig efteråt. Man har juh stött på en liten dåre då å då på tuben bl.a.. Palla me sånna! Vart finns alla väktare nånstans kan man juh undra.. Ahh :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0