H&M

Ja nu sitter jag här och väntar på gästerna. Magen kurrar, vill ha mat NU!! Men om jag börjar att hugga i lär det nog inte finnas nånting kvar, fast det finns massor av mat. Mamma har gjort flera rätter, man kan tro att de kommer en hel arme på besök. Jag gick igenom hela skafferiet, kollade om det fanns ngt att knapra på medans och  ni anar inte vad jag hitta.. Tog bilderna med mobilen och sladden e hemma så jag får lägga upp dom när jag kommer hem lite senare. Jag gick även igenom massa kataloger och hittade ett par saker så jag passade på o ringde med en kort varsel.. Jag kunde inte bestämma mig vilken top jag ville ha så jag beställde alla. Får dom i slutet av veckan =) Precis lagom till min födelsedag. A gift from me to me =P Det vart även ett par andra saker men hittade inte bilder på dom :( aja det här får väl räcka...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, har du köpt samma tröja i fyra färger - hade det inte med två? Din galning!!

2009-11-24 @ 14:32:50
Postat av: ivvee

Jag kunde inte bestämma mig :(

2009-11-24 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0