Lördagsmys...

Skrev ett aslångt inlägg men sen kom min kille in och råkade raderade de hela ohhhhhhhhhhhhhhh *arg* Det har vart en lååång dag. Känner mig fortfarande helt slö och seg, men trots detta var jag juh ändå tvungen att laga mat annars hade min tjockis svält ihjäl. Ni anar inte hur mycket en kille kan äta :S Vart får allt plats? Å jag som trodde att jag åt mycket =/ Det vart iaf lite tacos och natchos..




Efter maten var det dags för en rulle. Vi såg Final Destination 3. Creapy movie, but i love them all och snart har 4an laddats ner. Ska kolla på den efter Paradis Hotel vilket btw börjar nu =) Ska ta min godispåsee och krypa ner i soffan.  LATER....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0