Min dag..

Igår blev jag ett år äldre och förhoppningsvis lite visare haha =) Det enda jag gillar med att fylla år är tårtor och presenter, men att bli äldre är ingen höjdare iaf inte för mig. Jag brukar oftast gå ett år bakåt =P Lite kul får man väl ha på sin dag.
Mina kära arbetskollegor va så gulliga att dom gick och köpte en tårta, både för mig och Miss M som också fyllde år fast för några dagar sen. Det vart en jättegoo Xanté D'or *me like* .. 


Ni finner denna smariga sak på Vetekatten på Kungsgatan i Stockholm, men va i go tid med att beställa för vem vet, kanske just din favorit är slut just då.. =(


Senare på kvällen kom min killes syrra förbi mig, vi tog det lite lungt innan det va dags att bege sig mot stan. Jag hade tidigare i veckan bokat bord för oss på Berns. Dom har så good mat där så det vart lite svårt att bestämma sig vad man skulle ha, men tillslut fick det bli Grillade kycklingspett med massamancurry och jordnötter, sååååå smarriigt!! Till efterätt vart det Choklad fondue med färsk frukt och mangoglass *muuuummms*


Tack alla söta för att ni kom igår kväll <3 Massa kärlek till er.. Och tillslut lyckades Jimmy göra det omöjliga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0