My sweet home..

Nu har man kommit hem efter en lååång arbetsdag. Jag är helt slut, satt och snacka med en kompis i telefon för en stund sen. Jag fattade inte ens själv vad jag sa =/ Blää.. Jag ska hoppa in i duschen snart o sova.. Det lär bli en lååång dag imon, dessutom har vi fått schema för januari.. Kill meeee säger jag ba haha!! =)
Och pricket över i:et min tjockis har övergivit mig, istället för att stanna o vänta på mig ne nee.. han drog hem.. BUHUU säger jag ba.. =( Jag som tänkte kolla på nån rolig film idag me.. Såg två filmer igår, ena såg jag dock själv. Har alltid gillar Jennifer Lopez, tycker att hon är en bra skådig.. och hon är faktist me i en utav mina favorit filmer vilket e...



Såg även denna söta sak..



Nää godnatt på er.. XoXo


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, var Tinkerbell bra? Vill se den!

2009-11-26 @ 09:35:25
Postat av: ivve

Den va bäst :D du måste see den. <3

2009-11-26 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0