Myspys!

Jag hittade en liten mysig sak på nätet. Jag skulle ALDRIG ens tänka mig att ha det som husdjur iaf inte när jag vet att de finns bl.a i min gryta.. Det va iaf så jag tänkte förr... Min gamla granne hade en sånn när jag va 13. Jag tyckte då att det va synd eftersom sånna ska bo på landet och ha space, kunna röra på sig fritt och leka med sina vänner och inte i en liten lägenhet på 50 kvm. Djurplågeri tyckte jag, men nu verkar det som om alla går o skaffar sig sånna.. Den nya valpen kanske?? :/ Ja - Babe den lilla grisen = Nya trenden!



Hur söt är inte den? Men vill man ha en lite lortgris i sitt hem??


Kommentarer
Postat av: Naddy

Åhå jag vill ha..så söt=)

2009-11-22 @ 21:51:29
URL: http://naddy.blogg.se/
Postat av: Ivve

Jag vet inte ifall jag skulle kunna tänka mig och ha en :P men dom finns iaf till salu för 2500kr o uppåt =)

Läste imorse att Victoria Beckham köpte 2 st till David i present hahaa.. :P

2009-11-23 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0