Presenter <3

Julen närmar sig och snart är det dags att börja handla julklappar. Vissa har redan handlat klart det dom behöver medans andra väntar in i det sista. Jag har för första gången i år köpt julklappar i förtid eller åtminnstone ett par st. Ska man handla så tycker jag att det är smartast att göra det nu med tanke på att allt blir typ 20-30% dyrare sista veckan innan jul. Affärerna tror sig vara smarta, sen när det är julrea så tror folk att det verkligen är rea med tanke på hur priserna va veckan innan, men i själva verket är det ingen rea överhuvudtaget utan det är dom originala priserna som dom åter sätter på tex. plaggen. Du kan iofs fynda någon också men ytters sällan och de bästa är alltid slut =/

Jag undrar vad årets julklapp är? Det blir nog en iphone eller möjligtvis en Wii konsol. Jag önskar mig en Wii i år =) Tidigare har det juh vart en ny dator, en widescreen tv och en valp.
Jag klagar ofta på min kille eftersom han sitter alltid och spelar WoW eller Wc3 på dator, men jag kom och tänka på hur det va när jag va liten okej han är inte liten men endå haha... Jag va heeeeeelt besatt och då menar jag verkligen besatt av nintendo och sega mega drive., t.o.m när jag inte spelade kunde de hända att jag flaxade runt med händerna *asg* Vem tyckte inte lixsom om Super Mario och Sonic? Jag gillar dom fortfarande och hade jag haft mina dåvarande spel så lovar jag att jag hade suttit och spelar 24/7 =) Jag va inne på Webbhallen häromdagen och såg att dom hade massa nya S. Mario och Sonic spel för bl.a Ps3, Xbox och Wii såklart :D Ohh me want!!!




Vilken av dessa föredrar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0