Shululu..

Vilken härlig start på veckan. Alla är på jobbet och jobbar, but not me - bcz im free! =) E ledig fram tills på ons, ska bli skönt och sova ut iaf. Missförstå mig inte, det är kul och jobba men jag haft en tuff vecka med tiderna. Snacka om att vara slut. Fast jag sov till 12 idag =)

 

Skulle gått på bio igår, men jag va så trött så jag åkte hem till killen istället. Vi tog det lugnt med hans familj, sen bestämde vi oss för att kolla på film. Jag har velat se Gamer ett bra tag nu, så han satte på den, vi la oss för o kolla, de gick 15 min och ja hade redan somnat. Förstår ni då hur trött jag va? Så stackarn fick kolla på den själv haha (A).

 

Tjockisen sover fortfarande så jag sitter och surfar runt på nätet, kollar på skor (ofcourse). Hittade massa snygga som jag vill ha, men jag är sådär skeptisk när det gäller o beställa från nätet speciellt när det kommer från andra länder. Har beställt tidigare både från Asos och Topshop. Det gick hur bra som helst, men fortf. Kan man verkligen lita på nätet? All information lagras juh nånstans. Jag tror nog att jag är den enda som tänker på detta eftersom jag ser alla dessa bloggade som beställer om o om igen, men det är bara för att jag läser mycket om hur folk har blivit lurade osv. Jag höll på o bli lurad en gång när jag skulle köpa en valp. Det pågår massor av bedrägeri både i England och i USA. Sånt finns överallt tänker ni, men i dessa två länder är det lika naturligt med bedrägerier som att gå på toa, haha!! Bara så ni vet =)

 

Nä nu ska jag äta min "frulle" som består av en kexchoklad och päron Mer haha.. Gottegris!! =) XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0