Söndags party

Nu är man hemma, dessutom är det slutet på denna vecka och imon är det åter dags att bege sig till jobbet. Har vart på min killes kusins ett års kalas idag. Det va jätte trevligt, med massor av god mat och sötsaker. Jag tror att jag har fått sockersjukan ännu en gång, så mycket gott jag åt.. Mår illa =( haha.. Ibland undrar vad jag tänker på när jag stoppar i mig massa sånt. Trots att jag försöker gå ner i vikt så kan jag inte låta bli.. Men vem kan motstå macarones? I loveeeeee those, kan nog äta 20 stycken, men eftersom det fanns massor med andra saker så fick inte allt plats. Detta plockade vi på oss från (det serbiska) buffeet;

 


Fanns typ 30 rätter o det va svårt att välja när allt är så gott =)
Dessutom va man tvungen att spara lite plats för bl.a dessa sötsaker



Nu är det dags för mig att ta en dusch, sen ska jag lägga mig och kolla på film. Hörs imon, Godnatt ppl.. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0