Soo sleepy..

Kom hem för ungefär en kvart sen. Ligger i sängen och segar. Har vart och handlat lite efter jobbet idag medans jag väntade på en kompis. Hon va lite sen så jag hittade lite smått o gott i affärerna. Hann gå in i två butiker, men hittade ändå saker :D Jag va lite skeptiskt angående väskan först men beslutade mig för att köpa den ändå..såå galen som jag e haha :D

På tal om galen.. Har vart och gymmat i 2½ h. Är helt slut med tanke på att jag gick upp 04 imorse. Ska ta och äta ngt snart innan jag lägger mig, är fan heelt slut. Fattar inte ens hur jag orkar sitta o skriva ett inlägg just nu :S så seg som jag är. Säkert tusen stavfel också haha men de lär jag väl märka av sen :P Ska upp vid 04 även imon sen är jag ledig två dagar. Det lär bli bio imon och lite annat kul ifall man pallar sej tillbaka till stan dåra.. Inte för att det är lång men endå =P

Iallafall det här köpte jag idag:





Det vart lite knasiga bilder, men men hoppas man ser ngt.
Köpte en pälsjacka, ett armband och en Jimmy Choo väska.


Egentligen behövde jag inget utav det. Har tusen väskor, men använder mig utan 1, 2 som max haha.. Man pallar juh inte flytta på sakerna hela j*vla tiden. Hur är det med er? Orkar ni flytta runt på all skräp som ligger i väskan?? :/
Har 4 pälsjackor, använder dom nån gång sådär.. Typ 2-3 ggr som max varje vinter, som sagt ytterst sällan hahaha.. Och smycken har man juh tusen av :S Jag är ingen smyckes tjej men men.... Som sagt impulsköp = IDIOTI! =) Men kul ere haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0