Stureplansgruppen!

Har fått flera trevliga mail under veckan bl.a. från stureplansgruppen. Dom brukar bombardera min mail med massa events varje helg för att hålla en uppdaterad och bjuder en till alla slags möjliga fester. Thats fun, men eftersom jag jobbar typ varje helg eller så är jag med familjen när jag är ledig så hinner jag aldrig gå ut och festa. Denna helg är det bl.a. fest på Ambassadeur, Absolut Rock Party! Cafe Opera skickade också en inbjudan till finalen i DJ Challenge. Undrar hur det gick för min kompis där? Fick även en inbjudan från Village inför deras 2 års fest i helgen. Samt denna till Sture:


Tyvärr så kan jag inte gå för jag jobbar hela kvällen den 25te, men det lär bli en rolig kväll. Men denna helg är jag ledig så vem vet, jag kanske knallrar förbi dom andra ställerna för engångsskull. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0