Trötteer...

Kom hem för en stund sen. Hann med rätt så mycket på de lilla korta stunden. Jag är såå trött vill sova, har jobbat hela dagen dessutom öppnar jag imon :( så jag måste upp halv 05. 
En utav mina kära kollegor som vet att jag är skogalen nämnde tidigare idag att Scorett hade öppnat en ny butik, så jag drog förbi under lunchen (va bara tvungen). Tänkte köpa ett par skor och självklart va min storlek slut :( Jag hatar att ha 36 i sko strl. Dom tar alltid snabbast slut.. Påvägen tillbax till jobbet gick jag och köpte choklad på Kahl's. Mumms.. Tänkte att vi skulle ha det till fikat ikväll och två tjockisar som vi ee så va vi juh självklart tvungna och smaka innan maten *buus* Nu har jag lagat mat till bullen så jag ska lägga mig nu. God Natt PPL..



XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0