Hemmakväll..

Har suttit hemma hela dagen idag. Gick förbi Vivo en snabbis, köpte några ingredienser. Va ashungri och det fanns ingen mat hemma. Har vart hos morsan hela veckan. Någon måste juh ta hand om mig när jag är sjuk *snyft* Dessutom har jag vart hos massa läkare hela veckan så det har varit skönt att ha någon med sig. Lagade asgooo mat idag (tycker jag iaf haha) =P Det vart en liten grekisk sallad, potatismos o citronmarinead kyckling. *Mums* Jag är ingen mäster kock, men när man blir hungri då är man helt plötligt hur grym som helst..  -Den nakna kocken- :) Såhär såg det ut:



&



Önska att det fanns lite sallad kvar men killen åt upp allt haha ://


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0