LördagsMorgon..

Hejsan allihopa..

Har suttit på jobbet sens halv sju imorse. Ät jätte trött. Vaknade 4:30 :( Känner hur mina ögonlock stängs av sig själva i slowmotion haha! 25 min kvar till lunch, vill ha mat nu nu nu!! Uhh, hoppas man håller ut. Har så ont i magen (igen).. Slutar två. Ska hem och sova sen ska jag på kalas. Hoppas jag håller ut. Mår så illa, vill bara sova bort hela dagen. Jag känner att jag håller på och blir sjuk :( I HATE IT! När jag väl blir sjuk går det aldrig bort känns det som :S

Ohh mina skor kom för två dagar sen. Dom är såååå snygga. Jag kanske lägger upp bild på dom senare. Köpte även ett par pumps för nån dag sen haha.. Jag e såå galen! Nää gottaa go... XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0