Måndag!

God kväll! Vilken lång dag det har varit. Längsta måndagen på länge. Har jobbat sens halv sju imorse. Vart vaken sens halv fem :// Slutade vid två vilket va skönt för jag hann göra så mycket, inklusive shoppa lite =) Köpte massa fina grejor. Jag lägger upp bilder lite senare. Orkar dessvärre inte göra det nu med tanke på att klockan nästan är tolv =/
Ni undrar säkert vad jag gör uppe nu eftersom imorgon är en arbetsdag... BUT not for me ;) Jag är äntligen ledig (i två heeela dagar). Måste varva ner lite. Det har varit för mycket på sistone.
Har suttit och kollat på film med älsklingen. Lagade en mummmmmsig middag =) Fick honom även att kolla på Hollywoodfruarna haha *busig jag e* .. Vilket roligt avsnitt. Maria är så härlig, speciellt när hon ska demonstrera hur man sätta på sig läppstift. HAHA asså guud va roligt det måste va att ha henne som mamma =) Härlig lite "retard" kvinna, men hon verkar va den goaste av dom tre =) Nää nu ska jag kolla vart min tjockis tagit vägen.. Han har typ duschat i 1 timme haha :S God Natt på er.. XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0