Onsdag

Nu är man sorligt nog hemma och HELT ensam :( Vaknade tidigt imorse för jag skulle åka till Globen med älsklingen. Medans han satt på möte så gick jag runt och kolla på kläder, skor osv. Minns ni bebisen vi passa igår? Hon fyller ett år om tre dagar så jag kollade runt på massa baby saker. Ohh i wanna have a baby tooo.. Typ adoptera lr ngt =) Dom har världens sötaste utbud på massa fina saker. Hittade ett par grejjer som jag ska köpa imon innan jag drar till jobbet. Åkte förbi Skanstull en sväng sen drog vi hem till mig. Lagade mat, kolla på tv och nu tråkar man - som vanligt.
Vi tog en sånn där prylbibel ifrån Tekniska Magasinet. Sitter och bläddrar i den. Ni anar inte vilka konstiga och sjuka saker det finns att köpa där. Hittade bl.a den här fart bomben.




Det står såhär: En äkta stinkbomb! Kläm till mitt på påsen och en kemisk blandning kokas ihop inne i den. Påsen sväller för att till sist explodera. Efter smällen möts omgivningen av en rejäl äggmök, så illaluktade att till och med stelopererade drottningar, både riktiga och de av dokusåpavariant (haha *asg*), får veckade pannor och rynkar på näsan.. Asså? Hahah.. vem fan köper ngt sånt!? Eller den här bajsluktande sprayen som får ett rum att stinka i tre timmar:

 
Utmärkt att spraya på dörrhandtag, på modebloggare, i möteslokaler, i hissar m.m. As(s)kul [ELLER INTE?] och fullkomligt stillöst! VERKLIGEN!


Nä nu ska jag gå titta på tv. Förhoppningsvis visar dom något vettigt. XoXo!


Kommentarer
Postat av: Susanne ♥

Jo :-)

2009-10-08 @ 08:49:21
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Daja

kolla in kändisarnas nageldekorationer i min blogg =)

2009-10-08 @ 16:15:24
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0