Tjena, Tjaba, Hallå..

Vilken härlig dag det har vart =) Visst, lite kallt men hellre det än att det ska regna eller snöa =( Och snart är vintern här.. Brr!!! Längtar verkligen tills nästa sommar. Gick förbi Topshop idag, tänkte köpa ett par skor som jag velat ha i två månader, men dom hade inte fått in några ännu så va tvungen att åka hem och beställa via nätet :) Såg att dom hade fått dom där *yippi* Promenerade till Globen idag, tänke köpa ett par nya Ugg's eftersom mina blivit stora :S men dom hade inte min storlek kvar. Jag har världens otur när det gäller skor. Dom tar alltid slut. Det finns inget mer jobbigare än när något sånt händer. Hatar ibland att ha små fötter :(

Sitter nu och latar mig hos killen. Vi passar hans syrras lilla bebis. Guu så sööt hon ee =) Vill ta hem henne.. Riktig liten tjockiis =) Hon skriker så fort jag gå haha, så jag måste gå till henne och leka lite :D BBL - XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0