Aloha!

Ohh så trött man är, vaknade av att killen sms:a mig. Han hade vart hos tandläkaren och ville berätta hur det gick. Duktig hade han vart, själv har jag världens tandläkarfobi! Hatar dom j*vlarna. Ibland undrar jag verkligen om dom inte gör en illa för skojs skull =/ Ska snart bege mig till jobbet. Har lagat spaghetti och köttfärssås, *mums* som jag ska ha till en sen lunch.. Synd att man måste jobba hela kvällen idag. Missar juh världens spännande match. Ikväll möts Barcelona och Inter. Själv är jag MILANISTA. Gillade Barca men eftersom ZLATAN börjat spela där så hoppas jag att dom torskar för första gången, dock kommer dom inte göra det, men jag hoppas. JAG HATAR VERKLIGEN ZLATAN! Han är den mest egoistiska människan på planeten och på planet. Efter allt Inter gjort för han, så tar han en äcklig avsked när han fått veta att han skulle byta lag. Visst det va hans dröm att spela i Barca, vems är inte det liksom, men hur kan dom ta emot honom :S ? Varje lag han spelat i har samspelet blivit förstörd. För första gången i mitt liv så hejar jag på Inter, Milans största rival. GOOO INTER - GOOO Et'o!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0