Borta bra men hemma bäst.

Finns inget bättre än att  komma hem, ta en varm bad och ba slappa efter en lång arbetsdag. Är jätte trött. Har inte sovit ngt inatt :( Satt och kolla på film med tjockisen min. Dumpa honom hette den. Den va verkligen bra (tyckte jag) och precis när man börjat komma in i själva sömnen så ringer alarmklockan. TYPISKT! Det finns inget värre än det där ljudet. Har bytt det flera gånger, men man tröttnar så snabbt =S Finns det någon där ute som kan rekommendera en bra alarmsignal? Just hollaaaa ;)

Har gått runt halva stan idag, på jakt efter en jacka som jag velat ha, men alla små storlekar är slut :( Fanns ba strl 42 kvar :S *BUHU* Hittade dock ett par skor som jag vill ha, svarta, lårhöga, mocka. Skit läckra! Måste köpa dom, men behöver jag verkligen dom!? Har runt 150 par skor plus lite till. Dom får knappt plats i min lilla lägenhet :( Har mer än hälften i källaren och hos morsan. Skönt det va då man bodde hemma hos päronen. Egen klädkammare och allt. Jag hade hur mkt grejer som helst där, nu finns det knappt plats för 50 par. Jag får önska mig typ en Glommen no 7 garderob i julklapp lr b-day present.. Vill så gärna ha en stoooor garderob med skjutdörrar av speglar. Dom är vrål snygga! Typ som denna:


Va tycks???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0