Cp dag idag..

Dagen började inte alls bra! Fick min j*vla m**s :( Har känt mig helt cp hela dagen. Orkat knappt göra något. Det gick inge vidare på jobbet heller. Höll på och mörda flera kunder :( Satans PMS :( Och ont gör det också.. Arg ee man :S Har gjort stuvade makaroner nu med falukorv och lite sallad. Ska äta sen ska jag ta en ipren och gå och lägga mig. Förhoppningsvis går det över *hoppas*. Måste bli bättre tills imorgon. Ska träffa E & M. Vi tänkte gå pröva på lite Yoga. Ska bli kul =) Måste gå förbi en butik innan och köpa ett par skor som Lindoosh lämna åt mig. Hann aldrig gå dit idag eftersom jag satt fast på jobbet hela dagen *huhu* Hoppas bara dom sitter som dom ska. Ska gå och göra mitt nu.. Later! XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0