God Morgon!

Guu' så trött jag är. Sitter på jobbet, inte en enda kotte syns. Det är juh trotts allt lördag.. Dom flesta har varit ute och festat eller gjort något annat kul. Uh jag minns inte sist jag va ute och festa ordentligt. Va iofs på Collage en stund i fredags, träffade mina älskade Backstreet Boys, men innan dess hade jag inte varit ute på år och dar. Jobbar juh för det mesta så man hinner inte göra ngt.
På tal om ingenting, sitter och läser lite på aftonbladet. Jag håller juh på och blir galen. Sens Hollywoodfruarna sändes har dom ständigt pratat och skrivit om Anna Anka. Who ha **** is that liksom!? :S Jag såg första avsnittet och dom andra två va sååå mycket roligare att kolla på. Hon är en dötrist gammal kvinna som inte vet vad hon snackar om. Undrar vad som försiggår i hennes huvud och inte nog med allt, nu vill hon bli politiker också. Ska man skratta eller gråta!? Kvinnan lever i en fantasivärld. PLz kom ner på jorden =)


Nää hörs sen hejsvejs ;P


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hmm ja iallafall ett år minst men antagligen mer :P

2009-09-19 @ 16:43:23
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0