Helgen..

Det här va det skönaste helgen på länge. Har vart ledig i tre dagar, vilket har vart assss skönt! =) De inte ofta man får vara ledig sådär. Oftast är det en dag, två som max som man får va ledig. Slutade jätte tidigt i torsdags så jag drog till Ikea och storhandla med mamma. Köpte massa saker bl.a kuddar, täcke, ljus, vas, ram, tallrikar, glas osv. I fredags och igår va jag i stan och handla kläder. Köpte Mc skinnjacka, skinnkjol, lårhöga stövlar, svarta stövletter, massa andra ljus, och några andra saker. Åkte förbi Sickla idag, tänkte köpa en taklampa och en spegel, blir galen utan ljus men det vart en kaffebryggare istället och ännu fler ljus. Jag är ljusgalen :D Har alla möjliga färger och former.

Va även på Calvin Klein casting igår. Tvingade min kille plåta sig för deras nya underkläder, men tjockisen banga i sista sekunden. Iofs jag hade nog också gjort det. Det va inte direkt bra planerat. Det va massor med folk runt omkring. Vem vill klä av sej butt-naked framför alla!? Senare på kvällen var jag på inflyttningsfest hos en kollega. Hennes lägenhet va sååå mysig och enorm. Större än mitt *avis* Men jag är super nöjd med min lgh. Det va jätte trevligt. Tack för inbjudan P..

Ska ta och vila lite, har haft gäster hela morgonen, lagat massor med mat, tyckte att det va dax att ta en liten powernap nu. Ska åka förbi Länna senare med farsan och kolla ifall BoConcept har min spegel. Later.. XoXo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0