Home Sweet Home..

Äntligen hemma! Har jobbat hela dagen, är utmattad! Vill inget hellre än att gå sova, men det går inte.. Har fortfarande världens huvudvärk :( hjälp! Har jobbat ihjäl mig idag känns det som. Det enda jag ser framför mig är massa siffror. Dom flyger runt och emot mig =/ En dag kvar sen är man ledig hela fredagen. Ska bara sitta hemma och mysa med tjockisen min. Kanske kolla på nån rulle ifall han hittar något bra. Skulle egentligen till stan och käka med en kompis som jag inte sett på länge, men jag tror nog att jag måste avboka det..sorry dear.
Ska gå duscha nu, fixa lite jordgubbste sen ska jag försöka sova.. wish me goooood luck =)


Natti natt på er.. XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0