Juliet wants 2 find her new Romeo <3

Googlade runt lite på nätet när jag hitta en historia om en kvinna från Malaysia. Trotts att hon är 107 år och har varit gift 22 gånger tidigare vill hon gifta om sig på nytt.. Orsak: Jo, hennes blivande man ligger på avgiftning och hon är rädd att han inte ska komma tillbaka, så hon känner sig väääldigt ensam =/ *hahaha* Va gulligt, om jag ändå kunde gifta mig varje gång jag känner mig ensam haha :P Nää men, hon vill åka och hälsa på han och berätta hur hon känner.. Undrar hur han kommer att reagera.. Om hon nu ens kommer komma fram av den gräsliga hettan..
Det stor iaf: – Jag vill uttrycka mina känslor för honom och berätta för honom att jag är ensam utan honom. Och om han känner likadant, kommer jag att vänta på honom utan att tänka på ett nytt äktenskap. 
Vad var poängen med hela artikeln egentligen? Det va juh spännande när hon sa att hon ville hitta någon annan, att hon skulle åka dit och säga det, helt plötsligt vänder sig allt i slutet och då vill hon va med honom.. haha tanten har beslutsångest.. Vill va med i tidningen och aftonbladet e knas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0