R.I.P.

Vaknade tidigt imorse. Drog iväg till jobbet. Åt frukost, plockade lite, slog mig i huvudet, tog en alvedon, satte mig vid datorn. Skulle läsa nyheterna och vad ser jag =/  Huvudet börja explodera.. Kunde inte tro att det va sant! Min favorit skådis EVER, Patrick Swayze hade dött inatt. Inte nog att min barndomsidol dött för inte så länge sen så dör även denna underbara människa .. Varför tar GUD alla dom bra ifrån oss? Det känns som om det bara finns onda människor kvar, iaf 90% av jordens befolkning.. skitsamma.. Är oerhört ledsen och besviken, visst han va sjuk och allt men ändå. Man växte upp med hans filmer. Dirty Dancing och Ghost är genom tiderna dom bästa filmer som existerat. Han kommer va saknad även min älskade Michael Jackson.. R.I.P.



LOVE U!


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hehe nej inte riktigt :)

2009-09-15 @ 23:56:15
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0