Tråk..

Sitter på jobbet och längtar tills jag kommit hem. Vill ba lägga mig ner och vila. Ät jätte trött, dessutom har jag världens pms. Satans vad ond det gör. Fick nån smärtstillande av läkaren igår, men dom hjälper inte. Gulliga är dom dock, självlysande och rosa =) Riktiga tjejpiller *hihi* Idag kom Ken Ring förbi jobbet. Brukar ofta se han här. Gullig är han. Undrar om hans nya skiva är bra? Någon som lyssnat på den?

Imorgon kommer en riktig höjdare hit. Jag älskar hans musik.. Får dock inte avslöja vem det är.. Kanske lite senare eller något ;) U would die if you knew.. Anna Anka är på Sverigebesök. Hon bor på Grand Hotell.. Om ngn vill se en glimt av henne, inte för jag tror att någon vill göra det. Hon har typ fått hela Sverige emot sig.. HAHA i wonder why!?!? :P

Nä nu ska jag återgå till jobbet.. Slutar om 3 timmar *buhu* I want my beeed!! See ya soon.. XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0