Den efterlängtade helgen är ÄNTLIGEN här!

Gud va jag har saknat helger. F.r.o.m Dec t.o.m slutet av Januari är jag ledig VARJE helg. GÖTT ERE! Dock är det inte lika gött från plånboken då man missar all OB, men jag behöver ett liv också.. =)

Jag ska återuppta träningen IGEN. Denna gång lovar jag att hålla mig till planet. Jag har tränat redan fyra ggr sen förra helgen så det är ändå rätt så mycket med tanke på hur mycket jag jobbar. Känner mig fett sliten *blä*

Ikväll blir det bara lite fredagsmys. Ska julpynta (har inte hunnit göra det ännu) Sen blir det nån skön rulle med min homiie. Får se vad vi kommer att se.

I helgen lär jag väl vila ut ordentligen. Kanske dra på bio och se DUE DATE. Har inte hunnit se den heller. Gud va mycket jag missar känner jag :S Helt efterbliven sådär. Sen blir det väl chill hos morsan.

Förresten någon som kollar på IDOL - finalen ikväll? Jag har missat hela två IDOL säsonger. Orkar inte följa det, men finaler är alltid lika spännande. Oavsett vad det är för final. Tycker inte ni det? Nä nu ska jag dra mig tillbaka. Lycka till - vem det är nu som vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0