Helgen = över!

Jag borde sova, ska upp halv fem. Jobbar hela morgonen imorgon sen ska jag gå träna med bombica. Vi ska på Ashtanga Yoga. I hope its goood. Inte för avancerat, kommer typ inte palla göra massa grejjer spec inte HUNDEN haha uhh det är typ det värsta jag vet med yoga. Hund-positionen. JOBBIGT!

Jag la till nån app på facebook.. Såhär såg den ut;

Här är dina favoritord det senaste året! Iallafall enligt dina statusuppdateringar på Facebook...

  1. Haha  Använd 19 gånger
  2. Hahaha  Använd 9 gånger
  3. Tack  Använd 8 gånger
  4. Mej  Använd 7 gånger
  5. Mat  Använd 7 gånger
  6. Jävla  Använd 6 gånger
  7. Hemma  Använd 6 gånger
  8. Snart  Använd 5 gånger
  9. Oss  Använd 5 gånger
  10. Markus  Använd 5 gånger
  11. Människor  Använd 5 gånger
  12. Love  Använd 5 gånger
  13. Hoppas  Använd 5 gånger
  14. Fett  Använd 5 gånger
  15. Äntligen  Använd 5 gånger
  16. Tror  Använd 4 gånger
  17. Skor  Använd 4 gånger
  18. Ligger  Använd 4 gånger
  19. Kunde  Använd 4 gånger
  20. Hate  Använd 4 gånger
....plus några udda ord som du har slängt ur dig:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Födelsedagspresent, Toalettfilosofera

Man ba what? *asg* Undrar varför vi använder FB? Inget vettigt kommer ur det. Men som ni ser så skrattar jag mycket.. Det är väl positivt .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0