Lycklig..or not!

Jag är så lycklig.. NOT! Jag har fått bihåleinflammation IGEN för typ 6543634 gången i år.. Jävla sk*t, men jag behöver inte nån läkare för jag har SJÄLV kommit på orsaken varför jag får det hela tiden..

Jag har inte gjort ngt den senaste tiden, bara plågast av smärta.. Har bara legat i sängen och kollat på massa filmer.. Idag fick jag flera trevligt samtal från massa gulliga personer. Tack för att ni underhållt mig idag - på distans! =)

Imorgon ska jag på julbord med jobbet. Vi ska gå äta på en libanesisk restaurang. Hoppas maten är bra annars jävlar.. Jag vill helst bara vara hemma och vila, men måste gå jobba. Operationen närmar sig och jag hoppas att jag kommer må bättre efteråt och slippa all bihåleinflammation inom den närmaste framtiden. Pallar inte klättra på väggarna nåmer.. Och jag måste säga att jag varit duktig idag som kunnat blogga fast jag har ont och inte klarar av belysning.. Men det får räcka för idag.. Sovdax, ska upp halv fem.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0