Träning

Vet inte ifall det är bra, men nu har jag iaf kommit igång med min träning igen. Fick inte göra det förrns jag började på sjukgymnastik, men bryta ett ben lär jag väl ändå inte göra.

Va på ett yoga pass igår. Det gick bra, dock gick det inte så himla bra idag på streetdansen. Jag har varit vaken sen halv sex imorse. Va helt slut i huvudet. Min kropp va på träningen, men min hjärna va hmm ja, jag undrar vart den va.. *asg*

Efter träningen va vi och käka på El Cocodrillo. Mitt gamla arbetsplats. Dom har gjort om lite där. Det såg rätt mysigt ut. Dom hade även ändrat i menyerna. Shiizzez, för dom små rätterna var det inte alls billigt längre, men gott är det. Funderar ni på att kasta bort era pengar på något litet men gott, då kan ni gå dit! =)

Imorgon ska jag och Bombica ha filmkväll. Måste fixa nån skön rulle nu, sen ska jag sova, är galet trött. Vet inte vad jag gör uppe längre, jag ska jobba hela dagen imorgon :( OHH!! Nu har vi en tävling på jobbet så måste vara på hugget så vi kan spöa det andra laget haha :D Nä godnatt ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0