=((((((((

Varför är det så kallt i detta förbaskade land? Jag HATAR kylan! Står verkligen inte ut med det :( Sitter på jobbet och fryser ihjäl (snart) fast jag har värmefläkten på :S Det är helt absurt. Mina fingertoppar är helt blå :s Jag brukar vanligtvis va jätte varm om händerna, men nejnej nu ere heeeelt tvärrtom, spelar ingen roll om jag har vantar eller ej :(
Uhh.. Pallar inte mer, vill åka till ett varmare land. Alla mina kära vänner har åkt till Thailand, själv vill jag åka till Aruba eller Caribbean :D Thailand är så överskattat tycker jag.. Det är mini Sverige fast med bättre väder haha! (bara för att det är massa svenskar där)..

Igår va jag och shoppa lite. Köpte rätt så många plagg. Tänkte att det kanske skulle få mig på bättre humör, men icke.. Va så kallt och tråkigt, gick ba in i två butiker sen åkte jag hem till en barndomskompis. Vår andra barndomsvän va där så vi satt och chilla & snacka massa skit. Miss M gjorde världens godaste pannkakor =) Så vi satt även och svulla lite, sen var de dags att åka hem.. Guuuud va jag HATAR bussar!! Ahh det är inte mycket jag gillar nuförtiden, men endå.. Vad är det för fel på dom? Det känns som om dom sitter och jävlas med folk som står och väntar på bussen. Låter oss stå och frysa. Iaf igår vare trettondagsafton och då ska den åka tjugo i.. men neeeeej han va bara tvungen att spela smart och ba nej jag ska åka 10 i.. det räknas som en vanlig dag. FAST DET STOG PÅ SL's hemsida ATT DEN SKULLE ÅKA 18:40! Iaf hade det varit en vanlig dag då skulle den ha kommit 5 över halv, och jag va redan där vid halv.. Det va omöjligt att missa bussen.. HATAR SL - NI SUGER! Va bara tvungen att skälla ut han, låter oss stå där och frysa, bara för han stog och prata i telefon.. !"#¤%& Jaa som ni ser så börja inte detta år bra! Vi får se va som händer framöver.. Nu har lilla Popo gjort te, hoppas man blir lite varmare nu! Löööjter! - xxx -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0