Slutet på en lååång söndag..

Kan inte sova, har försökt ett bra tag. Vet inte vad jag ska göra :( Druckit lite te för att hålla mig varm och för att försöka bli trött men icke sa nicke.. Har kollat på två filmer.. Funtar på att kolla på en tredje, men jag ska upp om exakt sju timmar :( Jobbet väntar imon. Jag hoppas att det blir en lugn dag, ska till doktor efteråt och göra en speciellt undersökning. Är väldigt rädd eftersom jag haaaaaaaaaatar små uttrymme..får se imorgon hur det går!

Hade jättekul igår med Carina btw. Vi bestämmde oss att gå ut trots kylan. Vi va först på Kellys en liten stund sen drog vi till Bar 54 på söder. I love that place! Efteråt skulle vi äta, men det fanns bara två alternativ eftersom klockan va tre på natten. Antigen fick det bli donken eller Folketskebab på folkungagatan och eftersom vi båda är trötta på att äta på donken så drog vi självklart till Folketskebab. BIG BIG BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG MISTAKE! Deras mat är otroligt äckligt, så pls do not eat there! Detsamma gäller dom andra folketskebab places! =/ Nä nu ska jag försöka sova, har världens pms också :( bläää!!



Dessa två filmer såg jag idag.


Sjukt braaa filmer som bara måste ses! Nattinatt XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0