VECKA 1.

Snart är även denna vecka slut.. Har hunnit göra rätt så mycke på så kort tid :D Har jobbat, vart och shoppat, fikat, passat på och sola med Adriana. Tänkte försöka bli peppakaka för engångsskull *haha* om det ändå gick! Igår va vi och festa. Länge sen man gjorde det så det va inte så lätt o komma på vart vi skulle gå. Vi började iaf hemma hos mig, sedan drog vi till Collage en stund och efter det begav vi oss till Berns och tillslut hamnade vi på .. ja.. inge mindre än Donken :D Haha vi va så sugna på pommes. Dom har världens godaste pommes där :S Men fy sjutton va kallt det va :S I froooosed my balls off kan man nog säga haha!!

Jag vet inte vems ide det va att gå ut även ikväll, men det lär nog bli så, fast jag känner mig lite sjuk :( Det kanske inte är ngn bra ide att gå ut även ikväll fast vi får se, är även astrött :( Såg Avatar idag. Grymt bra film men överdrivet lång, jag somna typ 5 ggr haha.. Jag känner fortfarande att hjärnan sover =/ Nää nu ska det ätas pannkakor här.. Ha en trevlig lördagskväll folk.. and keep it hot hot hooot!! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0