Äntligen fredag...

Jag har jobbat rätt så mycket nuförtiden. Längtade tills jag fick vara ledigt så jag kunde sova ut och vila, och träffa mina nära och kära. Men icke. Jag har fått nån j*vla virus så har varit sängliggande sens i tisdags. Its not funny at all. Nu är äntligen fredagen här och helgen knackar på dörren. Medans alla ska gå ut och ha kul får jag sitta hemma inlåst. Pallar inte smitta folk. Har inte ens nån kraft att gå ut utanför dörren heller.

Mamma fick komma förbi idag. Hon hade vart på apoteket och köpt massa mediciner till mig. Jag måste bli frisk! Dom ringde mig från sjukhuset idag också. Skulle egentligen opereras nästa år, men det va nån som avbokade tiden så jag fick tid för operation redan nu på måndag. Guud så glad jag vart, få det överstökat, meeeen eftersom jag är sjuk ville dom inte riskera så ännu ett nedslag. Just nu vill jag inte vara mig själv.. hate it!

Jag har aldrig varit så mycket sjuk som jag är just nu och det är inte mitt fel. Det finns folk runt omkring mig som vägrar vara hemma när dom är sjuka. Vissa säger inte ens att dom är sjuka lr vart nära nån sjukling. Jag har så dålig imunförsvar att minsta lilla baccillusk smittar av sig på mig. Darför är jag väldigt försiktigt med vilka jag träffar och vart jag går, men det finns vissa idioter som jag vill bara döda! HATAR sånna människor!

Nu är man fast här, har inget att göra. Kan knappt äta, spyr ut allt jag får i mig.. hata hata hata!! Har fixat ett par filmer så får typ sitta och kolla på dom eller ngt..om jag lyckas hålla mina ögon öppna dvs.

Några tips på vad man kan göra när man är sjuk? Utan att behöva anstränga sig, jag har inga krafter kvar... =( Och ja, jag tycker synd om mig själv faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0