Dag 9.

Idag va jag hos min läkare. Hon sa som vanligt inget vettigt förrutom att jag har fått nån virus som har härjat runt i ett par veckor (no shit?) Som vanligt så fick jag inte göra en MRI för skelettvärket .. det kostar tydligen för mycket? Man undrar ibland varför dom har allt sånt om dom vägrar använda det? STUPPPPPPIIIIIID PPL! Dom tog massa blodprover :( Gör så ont i armvecket nu, är helt svullen. Fick massa medicin, dessutom sa hon att jag saknade D-vitamin i kroppen.. Jag behöver tydligen mer sol.. Ja kära doktor jag vill så gärna åka iväg till Thailand, kan du skriva ut en biljett som recept?? =) TACK!!
Tänk om det ändå skulle funka.. *wishfull thinking* Hon bad mig vila i ett par dagar till, tills jag är helt OK dock skulle viruset sitta i kroppen i ett par veckor till.. Som tur är det så smittar man inte.. i think :S Proverna kommer nångång nästa vecka. Får se va dom säger..

Nu ska jag fortsätta ligga här i min sköna säng och försöka somna, ska nämligen vakna om tre timmar och ta min kåvepenin.. Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0