Dekorera & inreda!

Jag älskar att dekorera, inreda och pyssla i hemmet. Det är bland det absolut roligaste jag vet, förrutom att shoppa, äta och sova haha.. Ja ni förstår!
Jag har fixat min lägenhet väl, det ser ut att va taget ur en katalog, som min kompis brukar säga haha fast i min egna smak självklart.. Jag gillar modern stil, allt ska va stilrent i färgerna svart, vitt och grått... Självklart får man lägga till lite färger här och där med i små mängder. Det får inte vara för "trashigt".

Min kära vän har äntligen byggt färdigt hans bord. Nu är det så att bordet är för stort (enligt honom) så han bad mig ge han lite råd vad han skulle göra med det extra lilla spacet. Jag gav han lite råd men eftersom det är KILLE så vill han hmm hur ska jag säga "keep it cool" haha.. Jag skulle lätt fixa om hans rum om jag så fick chanser. Det första jag hade gjort är att slänga ut hans säng från 11 våningen. I HATE HIS BED! I hate ur bed! Och nej Markus jag hade inte målat om dina väggar rosa med glitter stjärnor på taket. Give me a chanceee!! Lovar att göra ett utmärkt jobb! *asg* Måste tjata lite jag kanske får göra om det....nångång. Annars får jag hjälpa han och inreda när han flyttat hemifrån.. (kanske dags att göra det snart..eller?)


Den här fotöljen hade nog passat perfekt i hans rum.. IvoDivo was there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0