=)

Jag har varit så dålig på att uppdatera, men det är bara för att jag varit så himla upptagen med allt. Har jobbat rätt så mycket, sen har jag varit tvungen att förbereda inför min bday party, shoppa osv.

I fredags hade jag ett par vänner över hos mig. Vi firade min födelsedag. Egentligen ville jag inte ha nån fest överhuvudtaget med tanke på alla mina saker här hemma, men miss A lyckades övertala mig att ha en mini-party. Som tur är så gick ingen sönder, min soffa lever, mitt bord är hel.. ingen som spillde *woho* Annars hade jag väl dödat ngn haha :D

Jag fixade buffe till oss, mamma va snäll nog och hjälpte mig med vissa småsaker. Vissa hade hamnat i matkoma så dom kunde inte följa med oss ut sen. Vi drog först till Berns sen till 54. Det va kul, men shotten ja fick tog kål på mig.

Papparazzin Ksenia lyckades ta en bild på mitt lilla buffe nångång under kvällens gång =)


Allt fick inte plats på bild men de mesta kom endå mee :D
Detta va iaf i fredags... I lördags firade jag hos mamma. Miss A kom förbi med mi Julie. Vi satt och åt ännu mer tårta. Sen drog vi hem till henne. Vi umgicks lite med hennes familj i väntan på hennes man, sen gick vi på juggefest. Det va jätteroligt. Träffade på massa gamla vänner som jag inte sett på länge. Ett par hade t.o.m gått och gift sig. Roligt!! =)) Nää nu ska jag ta och titta på Piranha med min 10 åriga lillebrorsa haha undrar vem som blir skrämd först! :D

Jag vågade aldrig se den förrut, men nu så.. =))) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0